:)

Bockar av ännu en signering, en riktigt bra en och dessutom utanför Sthlm- området. Närmare bestämt i Kungsbacka strax utanför Göteborg. 
Jättekul!

Idag hände det för första gången att en läsare ville fota mig. Udda men rolig känsla. 

Akademibokhandeln gjorde reklam för mig på skärmarna i centrum. Tyvärr missade jag att se det. 


Vi avrundade signeringen med lunch på restaurang tillsammans med en del av släkten. 

Nu på väg till Lerum och middag med en annan del av släkten. Gäller att ta vara på tiden och hinna ses en stund. 

Tack till personalen på Akademibokhandeln i Kungsmässan och tack för att ni sa att jag är välkommen tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Jenny! Träffade dig på Akademibokhabdeln på Kungsmässan i Kungsbacka den 1 maj. Vi hade en trevlig pratstund i samband med att jag köpte din bok. Har nu läst klart den - såååå bra!!! Längtar tills nästa bok kommer.
Mvh, Karin

Svar: Hej Karin!

Vad roligt att du tyckte om den. Vad glad jag blir. 😊
Tack för att du hörde av dig. Följ gärna min resa till nästa bok på www.facebook.com/forfattardrommar
Om du har tid och lust får du gärna komma till Floda (café lilla ön) 31 maj kl 12-14. Där och då har vi release för #älskanoveller, en novellantologi som jag är grundare till. Ta med dig vänner om du vill. Välkomna!

2015-05-09 kl. 17:19:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback