Trippelbokad klant

Resan mellan Sthlm och GBG har aldrig tidigare gått så fort. Skrev på mitt manus (nr 5) både på dit vägen och hemvägen. 2353 ord blev det. Om jag ska nå mitt mål måste jag skriva 307 ord om dagen. Om jag slår ut detta på fem dagar blir det 470 ord per dag. Så bara genom att skriva i bilen, kunde jag vara helt ledig de andra dagarna. :D
 
Jag har lyckats trippelboka mig den 7:e maj. Hur är det möjligt att allt händer just den dagen. En sak har jag idag ställt in pga det. :/ Aldrig roligt att göra andra besvikna. Men vad ska jag göra? Hade plitat ner en händelse på fel ställe i kalendern, en sak i huvudet och en sak på rätt datum. Inte kul när man inser att man gjort fel.
Men, sånt är livet. Jag kan inte klona mig även om jag skulle vilja.
 
Det glädjer mig mycket att inse att jag redan skrivit 68% på mitt nya manus som jag påbörjade 1 mars. Att åka pendeltåg är verkligen bra. Förutom att de allt som ofta är försenade (i alla fall har det varit så den senaste månaden).
 
Fick tack brev från Akademibokhandeln i Kungsbacka. De tackade för en fantastisk signering och hälsade mig välkommen tillbaka närmare jul om jag vill. Jättekul att personalen är lika nöjd som jag med signeringen. Jag kommer mer än gärna tillbaka, men jag vet inte om det blir innan jul. Det får vi se. ;) Kanske i samband med bokmässan, om jag nu åker dit. Inget bestämt än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback