Grymma föreläsare

Den här veckan har jag haft förmånen att se två olika föreläsare.
Båda grymma på sitt eget sätt. 
I tisdags var det Jörgen Oom på Oscarsteatern


Han sa många kloka och tänkvärda saker. 
Igår var det Christina Stiellis tur på firmafesten 


Vid signeringen berättade hon att hon även skrivit två romaner. En av dessa läste jag för flera år sedan. Jättebra!
Boken jag köpte nu heter "Jag vill vara glad" och handlar om personligutveckling. 

En riktigt bra och känslosam föreläsning. 

Bilder från festen på Münchenbryggeriet. 
Megamingel 


Ännu mera mingel 

Jag, Guada och Lotta


Uppdukat till årets julfest.



Avrundar med ett riktigt bra vin! 

Konstaterar att jag haft en härlig och händelserik vecka. Nu tar jag helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback