En spännande vecka att se fram emot.

I går hade vi skrivdag. Jag, Jossan och Cicci från Falköping. Det var jättemysigt. Jag hoppas jag hinner träffa dem en vända till under den här veckan innan Cicci beger sig hemåt igen. Förhoppningsvis hinner vi ses en sväng på onsdag.

Idag vinkade vi av Emil som åkte till Barcelona på fotbollsläger i en vecka. Jag hade gärna åkt till värmen jag också. Här om dagen var det 27 gr där. Lite annat än våra 10 gr här.
 
I morgon börjar 30 nyanställda hos oss och det är jag som är rekryteringsansvarig. Ska bli spännande att träffa alla. Två händelserika dagar följer på det. Sen har vi födelsedagar att fira och besök från Gotland.

Jag väntar fortfarande spännande svar så håll tummarna om ni har tid och lust. Det drar ihop sig. Mer om det fram över.

Dessutom har nedräkningen börjat. Idag är det bara 20 dagar kvar tills de tre första delarna i serien om de sju dödssynderna släpps. Nu kan man beställa "De sju dödssynderna." När ni beställer av mig via förlaget måste ni komma ihåg att skriva in mitt namn i rutan "Mitt bokköp är rekommenderat av" i beställningen (Klicka på länken). https://simplesignup.se/event/66949
 
Sent i lördagskväll satt jag och pysslade med lite PR grejer. Så här fin blev min kalender för 2016. :) Mobilskalet som jag beställde i början av veckan är jag supernöjd med.
 
 

Kommentarer
Postat av: m

Har beställt de tre första, så jag läser allt vad jag orkar för att vara klar med de som ligger tills böckerna dimper ner i lådan.

Svar: Ingen stress.

2015-10-29 kl. 08:05:30

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback