Blixtar och dunder


Ögonmigrän är inte kul. Synbortfall och mega huvudvärk. Kände mig bättre igår på dagen och trodde att jag var på bättringsvägen. Vid 20-tiden slog det till igen. 

Bilden är lånad

Precis sånt här blixtmönster irrar runt i synfältet innan synbortfallet och huvudvärken slår till. Brukar även följas av illamående, men det har jag sluppit undan sen i söndags. 


Ligger i soffan eller i sängen och laddar batterierna. Skulle vilja läsa men det går inte när man har synbortfall. 

Så sjuk tråkigt att vara sjuk. 

Jag längtar tillbaka till jobbet. 


Får fortsätta vila så att jag är på benen efter helgen. Förhoppningsvis kan jag ta en promenad i solskenet. Längtar ut. 

Och ni då? Vad gör ni?



Den enda fördelen är att jag hinner fundera över sånt jag aldrig hinner fundera på annars. 
En av sakerna jag kommit fram till är att jag måste dra ner på tempot, på viljan att prestera och ta raster och vila upp mig mellan olika projekt. 
Det är en bra insikt. Ingenting ont som inte har någonting gott med sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback