Soffsurfer

Nu är det min tur att soffsurfa. 
Februari kallades för vabbruari och det stämde i och för sig även här. Samtliga barn låg däckade men jag vabbande inte. 
Beror givetvis på att de är tonåringar numera. 

ALLA är eller har varit sjuka känns det som. Alla utom jag. Jag har bekämpat flera falla av "känningar" så som halsont, huvudvärk och dyl. Med mängder av C-vitamin och ingefära.
Men nu gick det inte längre. 
Så idag har jag soffsurfat och sovit mest hela dagen.

Tror alltid på tekniken att "sova sig frisk" är det bästa av allt. 
Det jobbiga är att vara så mentalt dränerad. När jag väl är vaken orkar jag ingenting alls. Inte ens läsa en bok.
Har slökollat på tv. Blir så sjukt uttråkad av att inte göra något.

Tur att jag har en bokrelease att se fram emot i juni. Älskanoveller -30 nyanser av saknad släpps då. 
Då bär det av till Alingsås- Falköping- Floda på releaseturné. 

Vikten av att ha något att se framemot gör att man snabbare kommer på benen igen. 

Nu ska jag fortsätta min soffsurfing.
• Sovgott •



Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback