Lite av varje

Hade tänkt presentera mina olika karaktärer under kommande vecka, men jag inser att det kanske avslöjar lite väl mycket om dem. Jag har som bekant (för er som följer bloggen) lagt upp ljudklipp där man kan höra små snuttar ur mitt manus. Jag får nog nöja mig med dessa.
Jag kan däremot berätta att min telefon inte blev bättre av batteribytet, även om själva bytet var lyckat. Så idag har jag investerat i en ny iPhone. Jag är mycket nöjd med mitt köp, dock
missade jag att man ska ha ett mini simkort, så jag fick beställa ett. Så om exakt en vecka har jag en fullt fungerande telefon igen.
Har planer på att klippa sönder mitt simkort, så att det blir litet... Insatsen är att jag kanske inte har någon telefon alls under kommande vecka. :S
Men man måste våga för att vinna... så jag tar fram saxen.

Pssst... för er badkrukor kan jag tala om att det nu är +21 grader i havet! :D <3 Härligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback