En pyttestund för mig själv

Eftersom vi är en ganska stor familj är det alltid svårt att få egentid. Eller egentligen inte. Det jag menar är när det är knäpptyst runt omkring. Den tiden är svår att hitta men oerhört värdefull. Nu har 2 barn åkt till pulkabacken och ett har åkt på karateträning.
Lugnet har lagt sig och jag tänkte hinna skriva en stund innan jag ska åka och hämta karate kid.
Jag lyckades knåpa ihop 3000 ord igår vilket gör jag mycket nöjd. Jag hoppas verkligen på samma flyt idag. (Vilket man aldrig kan veta från dag till dag).
Jag hoppas att ni andra som är med i ReWriMo får en givande skrivardag. Jag laddar med lussebullar och te.
Ska skriva en liten stund nu, sen blir nog nästa skrivpass till kvällen.


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Jag har inte hunnit skriva någon än idag, men tänkte köra igång i eftermiddag :-) Måste nog också äta en lussebulle så det blir lite fart på mig igen :-D

Svar: Visst är det himelsktgott! Jag gjorde ett helt gäng med mandelmassa i. Supergott! ;)

2012-12-02 kl. 13:48:54

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Har redan haft mitt skrivpass idag då sambon tog med sig barnen till simhallen. Det bästa skrivflytet är när man är ensam annars blir det så mycket tjatter och distraktioner :)
Hoppas du får flyt!

Svar: Ja, eller hur! Jag har ju min skrivarlya jag kan stänga in mig i, men jag är lite för social... Så idag tex satt jag med hörselkåpor. Ha ha ha! Tänk om någon ringt på! ;)

2012-12-02 kl. 15:48:48

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback