Välgörenhetslunch!

Under ett par månader har Matrona nätverken samlat ihop 81.350:- till organisationen "Min stora dag".
Idag var jag inbjuden till deras lunch med auktion (dit jag skänkt ett Zira halsband). Under lunchen fick "vi" ihop 17.250:- (dessa är inräknade i slutsumman).
Min stora dag är en organisation som samlar in pengar till mycket sjuka barn, så att deras önskningar kan gå i uppfyllelse. Det känns stort att få vara en del i den kedjan.
Självklart hade alla som var inbjudna även skänkt en varsin summa pengar.
Jag köpte en sak på auktionen ... som kommer packas in med julpapper och snöre, så jag kan inte avslöja vad jag köpte. ;)
Nu mot pizzerian och snabb middag sen till Globen för vidare fredagsmys! Ha en underbar kväll!

Här är halsbandet jag skänkte! ;)



Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Jaaa, vad skoj. Hoppas du får en lika trevlig kväll på Globen :-)

Svar: Det var en riktigt bra lunch! ;) Nu kom vi hem från globen. Trött som få!

2012-12-07 kl. 17:18:35

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Vad kul :)

Svar: Ja, det var jättebra. Titti shults från Rixmorgonzoo var konferencier och Babben Larsson var där och pratade. :D Superbra!

2012-12-07 kl. 17:21:53

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback