Bättre sent än aldrig!

Får jag presentera mitt kostverk "DISASTER".
Det ser lite snett och vint ut på bilden men i verkligeheten det rakt och fint.... ;)
Ha ha ha... jag vet nog vad ni tycker med som den konstnärssjäl jag är måste jag få utlopp och denna gången blev det av skrot.
Emil har namngett kostverket pga av att han upplever det som en ren katastrof. Jag gillar namnet då det är lite av just det. Kul var det iallafall att bygga det.
Som ni ser innehåller det medar från en gammal spark, en vattenkran, televerkets gamla smidesspikar och diverse mojänger och kolejoxer.
Detta sköna konstverk ska pryda vår vardagsrumsvägg mot resten av familjens totala ångest över detta!
Jag har bett dem göra en varsin skrotkonst som kan hänga tillsammans med min.... men de verkar inte ett dugg intresserade. :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback