Så kom regnet...

Köpte flera böcker på världens längsta bokbord. Det var så mycket böcker att jag blev yr i kolan.

Och vad har jag nu med mig hem?
Ja, det kan man undra... Mest böcker att ge bort faktiskt.

Det blev fyra böcker om förintelsen och andra världskriget till Stefan och Emil. ( Emil ska plugga andra världskriget det här året)
Två böcker om telefonens historia till min pappa.
Och sist men inte minst en pocketroman till mig, Niceville. Den har jag tummat på tidigare.
Blev dock förvånad över priserna på gamla slitna böcker 20, 30, 40, 50 kr/st.
På loppisarna på landet kostar böckerna 5, 10 kr styck.

Regnet kom precis när jag botaniserat klart. :)
Passade på att träffa fb kändisar. Alltid lika kul.
Nu fika på tåget hem ihop med Niceville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback