Bara 10 sidor



I torsdags skrev jag att jag bara hade 10 sidor kvar. Tänkte som sagt gå igenom texten ännu en gång. 50 sidor i veckan.

Dessa 10 som jag hade kvar den här veckan har jag inte hunnit med. Helgen har varit späckad av julfix, glöggkvällar, uppvisningar och födelsedagar. 
Nu är kl 22:00 ( känns som midnatt) Superdunder trött, vill vara sova. 

Så god natt och tack för en bra show Meja. <3


Lyckades tyvärr inte ta en bild när Meja sjöng, eftersom jag hade fokus på att filma då. ;)
Meja nr 4 från vänster. Galet suddiga bilder blev det. :/



Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Imponerad över att du har en bild. Jag brukar alltid bli så till mig när jag ser mina barn uppträda att jag inte lyckas ta nån bild alls.

Svar: Mitt största problem är att jag blir så rörd att jag knappt ser något :) Måste föreviga så jag kan se det med klara ögon. ;)

2013-12-09 kl. 07:57:25

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Lotta

Det är galet mycket före jul. Då, när vi ska mysa och umgås med våra nära och kära ränner vi runt på avslutningar och det ena med det andra. Men det vill vi ju.

Senaste gången när dottern uppträdde lyckades sambon vända kameran mot sig själv och visste inte hur han skulle ställa tillbaka den. Tur att jag fotade - med strupen ihopsnörd.

Svar: Visst är det mycket, samma visa varje år. Tur att vi får jullov att vila upp oss på :).

2013-12-09 kl. 11:02:06

URL: http://www.metrobloggen.se/antligenmandag
Postat av: Anneli

Det är så kul med barnens olika uppträdanden. Man är så stolt. Enda problemet är att man vill filma och fotografera och så vill man ju se det också. Skönt också med avbrott i julstöket. :)

Svar: Ja, det är ju det. Skönt med avbrott och kul att se dem uppträda. Att de törs!!

2013-12-10 kl. 00:20:11

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback