Hörde ni vad jag hörde?

I morse kom Curry in och väckte mig, han burkar alltid ge ifrån sig ett "mmm:ande läte", sen hoppar han upp i sängen och trampar på mig tills jag vaknar.
Det var då jag hörde det. Trots hans högljudda kurrande hörde jag tydligt vårfåglarna sjunga utanför mitt fönster!
*Äntligen*
Nu kommer VÅREN!
Här har vi strålande sol idag, så vi packar ihop oss och åker till Flottsbro för snowboard och skidåkning.

Vad gör ni idag?

Om ni vill ha chansen att vinna den här ringen, så gå in på www.facebook.se/forfattardrommar och tävla.
Dragning på måndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Önskar jag hört vårfåglar. Hör bilar brumma och solen har du lagt beslag på. Skicka hit den. Tack på förhand.

Svar: Jag lämnar med varm hand (läs solvarm) över solen till dig. I morgon kommer solen skina på dig! :D

2013-02-02 kl. 12:21:49

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Lee Destino

Här har vi också kanonväder, så jag ska försöka ta mig ut en sväng idag jag med :-)

Svar: Det gör du rätt i. Underbart!

2013-02-02 kl. 14:01:39

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Carola

Vi åkte till upplevelsebadet och njöt lite av solen när vi vågade oss ut i utomhuspoolen. Brrr... det var kallt :-).
Vacker ring hördu! Undrar om den passar på mig? Jag har så smala fingrar.

Svar: Det funkar för den är ställbar. Kul att du gillar! :)Visst är det en speciell känsla att simma ut i vintern. Jag har också gjort det med barnen.

2013-02-02 kl. 16:36:10

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback