Tillbakablickar

Minns inte namnet på restaurangen men den var hur mysig som helst. Ett litet krypin med vegetarisk mat.
Jag åt en underbar tallrik med grillad halloumi, tzatsiki, vitlöksbröd och massor av sallad.

Filmen Anna Karenina får 3/5 i betyg av mig. Min största behållning av filmen var att den var så oerhört häftigt filmad. Mycket kreativt. Storyn i sig berörde inte mig särskilt mycket.

Nu kommer första filmen om tsunamin. Det var en mycket obehaglig filmtrailer. Tycker nästan de borde varna publiken innan. Jag tänker på alla som har traumatiska upplevelser från den tiden. Det måste vara vidrigt att se en stor våg svepa in över bioduken.
Fick själv gåshud av den korta trailern. Jag kommer se filmen men inte på bio.

På vägen hem tog jag perrong 9 3/4 och klev på ett direkttåg till festen. Det var en mycket trevlig kväll. Kom hem strax efter 3.
Då satt vår 13-åring och spelade call of duty. "När inte katten är hemma..."

Fick tips om ett jobb som skulle passa mig. Så idag ska jag uppdatera mitt cv och skicka in. Håll tummarna. :)
För övrigt händer inte mycket idag, tar igen mig med Mello som jag missade igår.
Vad gör ni en söndag som den här?


Kommentarer
Postat av: Carola

Undrar hur många som dundrat in i den där pelaren 9 3/4 och slagit sig halvt fördärvad :D?.
En söndag som den här har jag korrläst och avklarat halva manuset. Kommer nog hinna lite till innan kvällen. Håller tummarna för dig om jobbet :)!

Svar: Ja, du har nog rätt. Det var nog lite blodigt på golvet precis nedanför. Men jag kom igenom. Man måste tro tillräckligt mycket. Tack för att du håller tummarna.

2013-02-17 kl. 13:16:16

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Håller också tummarna! Annars gör jag rätt lite idag. Det är ju ändå söndag :-)

Svar: Tack det ska bli spännande att se om det blir något nytt jobb där. :)

2013-02-17 kl. 14:05:42

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Carola hann först, undrade också hur många som sprungit in i pelaren i hopp om att undkomma verkligheten... Jag har jobbat som tusan. Nu ska jag slöa lite innan jag jobbar nåt mer. En hjärnvilopaus.

Svar: Jag kom ju undan när jag sprang in i den. Mycket trevligt ställe jag hamnade på. ;) Mer sånt i vardagen.

2013-02-17 kl. 14:19:22

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback