Fint brev i inkorgen.

Ni som följer mig på FB författardrömmar såg igår att jag fick ett svar från ett förlag. Inte ett sånt svar utan ett svar på att de ska läsa manuset redan nästa vecka! Tjolahopp! Jisses vad vissa förlag är snabba. ;)
Kul, läskigt och fruktansvärt spännande.
 
Jag blev så oerhört glad när det damp ner ett brev i min inkorg efter vår 1-års dag i skateparken.
Hej!

Är en gammal Tungelstabo och är i sk8-gruppen, lite smårandom, men måste ge dig respekt för det du sysslar med. Ibland önskar man att fler vuxna gjorde som du, tror att skateparken kan få många unga i Tungelsta att fokusera sin tid och energi på skateboard och ha det som hobby, istället för att då kanske ränna omkring och smälla rutor/ta droger och annat onödigt. Tummen upp för dig som är så här driven!

Mvh Johan

Det är inte varje dag man får ta emot såna brev. Det värmer. :D

Idag står boksläpp på agendan. En vän till mig släpper sin första bok. Ska bli spännande att se hur ett boksläpp går till. Hon ska få ett armband jag gjort istället för blommor. ;)

Men innan dess blir det en vända i mitt gamla manus, lite nytt lack på naglarna och att leta fram rätt klänning till kvällen.

Det är jag som är stolt fotograf till min brors son som hoppar med skateboarden.

 

 

Kommentarer
Postat av: Kati

åh vad kul med releasefest! och hurra för att förlaget läser snabbt!!

Svar: Ja, det är riktigt kul att de läser så snabbt. Blev jätteförvånad. :D

2013-06-08 kl. 13:06:29

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Carola

Vad vänligt av förlaget att förvarna när de tittar närmare på manuset. Hoppas det hissas och inte dissas :).
Underbart att få ett så fint mail från en medborgare som uppskattar ditt engagemang :))!

Svar: Ja, det värmde verkligen att få det där mailet ang skateparken. Superkul. Beträffande förlaget, blev jag också paff. Till saken hör att ett annat förlag ringde mig i lördags och sa att de precis börjat läsa. (Hur ofta händer det!!) Galet spännande.När jag skickade in manus ett så var det knäpptyst i 3 månader innan första refuseringsbrevet damp ner i brevlådan.

2013-06-08 kl. 21:11:23

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Jamen vilket härligt brev och svaret från förlaget! Hurra! Jag håller tummarna för att nästa kontakt med förlaget är lika bra!

Svar: Tack! Det behövs och jag hoppas precis som du. Pirrrrrrr i magen!

2013-06-09 kl. 14:20:15

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback