Underbara små

Igår tog vi en kvällspromenad och "råkade" gå förbi en vän. Där fick vi gosa med hennes små underbara. Vi har pratat lite löst om att kanske skaffa oss en till katt. Vi får se hur det blir. OM det blir, så blir det den till höger.
 
Jag var så seeeeg i kolan igår att det var svår jobbat. Läste samma mening typ 20 ggr innan jag visste om jag skulle ändra något eller låta den vara ( det kändes så i alla fall).
När jag jobbat klart monterade jag min nya läshörna ute i trädgården. Vad tycker ni om den här?
Jag är jättenöjd. Den förra hängstolen vi hade var inte alls lika bekväm som den här. Jag hann läsa någon timme innan regnet kom.
 
Redan vid 19 tiden var jag så trött att jag hade kunnat sova för natten. (så kan det vara dagen efter en riktigt bra fest) Som tur var blev jag uppdragen ur soffan och kom iväg på en sen kvällspromenad. Jätteskönt.
Idag har jag svårt att komma igång med texten, vissa dagar är startsträckan på tok för lång. Kan bero på att jag inte haft en ledig dag från manuset på flera veckor. (normalt skriver jag ju inte på helgen)
Hur som helst, nu ska jag sitta här länge.
Måste bara bjuda på en till sötis.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kati

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, jag dör, vilka sötisar!!! :) VILL HAAAA!! <3 <3 <3 speciellt den sista, ååhhhhh.....
Jättefin läshörna, ser att du läser Sonja:)

Svar: Den sista är en flicka och hon är inte "tingad". Hojta till om du vill komma ut och kolla, så styr jag upp en träff åt er. Sonja har gripit tag i mig, så jag vill helst läsa och inte jobba. Men... jobba först...läsa sen. :D
Läshörnan är helt underbar.

2013-06-17 kl. 12:02:23

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Mia Skrifver

O vad de är ljuvliga. Skulle ta allihop jag. Skulle troligtvis ångra mig när de river hela hemmet. Men det är sånt man får ta med sötisar som ju är tämligen galna också och inte bara söta...

Och superb läshörna. Det ska inte regna tycker jag, för den där är verkligen perfekt.

Svar: Ja, jag skulle också vilja ha alla. Men som du säger. Det är full ös på dem. Så en räcker gott och väl. Vår stora är rätt lugn nu, så det skulle funka. Men vi får se. ;)

2013-06-17 kl. 13:08:50

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Men åh vilka supersöta missar! De är ju extra gulliga när de är sådär små. Och mysig läshörna!

Svar: Det är kanske det man ska tänka på, att de är gulligast när de är små. (för att inte falla för frestelsen menar jag) Det är trots allt extra jobb med en kattunge. Vi får se hur det blir. :D

2013-06-17 kl. 21:34:40

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anna Keiler

Med guuuuud vilka söta kattungar! Om jag inte redan hade två skulle jag slå till direkt (min man tycker att gränsen går vid två, eller egentligen vid en ;-))

Svar: Visst är de underbara. Jag tycker nog själv att gränsen går vid en, men jag blev kär vid första ögonkastet. ;) Så det blir nog två. Vi ska bara komma överrens först.

2013-06-17 kl. 22:11:32

URL: http://annakeiler.wordpress.com
Postat av: Anna Keiler

Det är svårt att motstå kattungar! (ta alla!!)

Svar: Skulle gärna göra det, men jag är allergisk mot katter... Vissa sorter går dock bra. Katter med silkeslen päls fungerar. Vi har ju en (kanske du sett här på bloggen, la upp en bild på honom här om dagen) med sån päls redan. De två små på samma bild blir långhåriga och har sån päls. :) OM vi köper den ska den heta Chili, vår andra heter Curry. ;)

2013-06-17 kl. 22:17:26

URL: http://annakeiler.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback