BM

Igår när jag satt på författareventet bloggade jag i pausen och efteråt. Ett långt inlägg om vad de pratade om på scenen och hur de påverkade mig på olika sätt.
När jag sen skulle publicera inlägget så gick texten upp i rök. Rubriken fanns kvar. Men inget annat...
Jag ville köpa flera av deras böcker men tänkte bestämma mig när alla hade pratat klart. Så jag köpte inget i pausen, däremot pratade jag en stund med Mari Jungstedt. Hon var både trevlig och rolig. Jag ville prata allmänt men det är svårt när man inte vet hur man ska börja. Jag kom på att jag kunde fråga om hon hade någon blogg eller så. Men det hade hon inte, det är förlaget som sköter hennes blogg och det är ju trist. Vi pratade lite skrivprocesser också. Alltid kul att höra hur andra gör.
Goodiebagen var fin, jag kan berätta mer om den senare idag. Nu måste jag jobba undan för snart ska jag iväg på BM (bergsmeditation).
Nä, jag köpte faktiskt ingen bok igår, jag struntade i det. Tänkte på min massiva hög som ligger och väntar. När jag kom till Centralstationen hade jag precis missat mitt tåg så jag gick till pressan och köpte en kopp te och Writer´s digest. (varför finns det bara tråkiga te sorter när man köper te så där på språng? Förberedd på sånt har jag alltid egen tepåse i väskan) ;)
 
Just det, idag ska jag träffa en spåkärring ;). Ha ha ha! Inte så konstigt, det är min gamla qi gong lärare. Vi träffades förra veckan och hon ville lägga en liten stjärna åt mig. Hennes förslag alltså. Ska bli kul. Kanske berättar jag mer om det sen. Vi får se.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Spännande med alla dina BM och andra meditationer, spådomar etc. Jag är just nu en svamp beträffande sånt. Har också bestämt att gå på healing. En av dem som var med på resan till Leros var healare, så där ska jag börja. Ville inte göra det under resan, tänkte att det kan bli för mycket på en gång. Men det ska definitivt göras.

Svar: Åh, spännande! Ja, jag blev spådd i dag och hon utövade också lite healing på mig. :) Kanske berättar jag mer om det i morgon. Häftig upplevelse.

2013-05-14 kl. 10:32:44

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Det är inte kul med text som går upp i rök! Men ser fram emot att höra mer om eventet.

Svar: Nä, det var det verkligen inte. Usch! Hade skrivit massor. Luften gick ur totalt.

2013-05-14 kl. 21:53:42

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Åh, vad kul att få gå på ett sådant event! Du har så mycket spännande för dig hela tiden.

Svar: Ja, faktiskt, det här senast halvåret har bjudit på mycket kul och jag njuter. Nu minns inte jag exakt var du bor, men Books&dreams event kommer till GBG i september, dit kanske du kan åka och uppleva det. ;)

2013-05-15 kl. 02:38:08

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback