Akta dig för pet

Sist när jag satt och petade i texten var jag nöjd över ändringarna jag gjorde.
När jag nu några veckor senare tittar igenom texten, så har jag missat att ta bort vissa små ord (!!)
F A N...
Inte för att det gör så mycket eftersom jag säkert ska gå igenom texten ett par gånger till, men det är inte kul. Det är nackdelen med att bli "hemmablind".
Hade glömt ordet OM mitt i en mening...
Nu står jag i vägskälet, ska jag läsa igenom det igen och ändra (om jag hittar fler fel), eller ska jag vänta tills förlagen hört av sig.
Samtidigt kan jag inte släppa tanken på att låta det vila utan att jag är helnöjd. Jag var helnöjd tills jag hittade felet. Grrr...
Nä... Nu öppnar jag dokumentet och läser igenom det igen. Skam den som ger sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Kämpa på. Men i nåt läge kan det vara bra att låta det vila. Men förstår precis, så länge man råkar få syn på grejer är det svårt att släppa greppet.

Svar: Ja. Nu har jag läst sidan 1-50, hittade tre små missar. Ska läsa 50 sidor om dagen. Nu sitter jag i solen på altanen och läser Katarinas 90 minuter. :)

2013-10-03 kl. 13:06:36

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback