Det är så kul

Det är så kul att vara igång igen och skapa en ny berättelse. 
Manus fyra rullar på och som jag säkert redan sagt är det viktigt att råmanuset är klart till september.
 
Var och varannan dag får jag mail, sms och samtal med respons på mina noveller i #Älskanoveller och Insikter. Så himla kul. Det blir en extra krydda åt vardagen. Dessutom känns det som att jag är på rätt väg med mitt skrivande och ger mig inspiration att fortsätta.
 
Idag jobbade jag med manus fyra och belönade mig med ett eftermiddagsdopp i Östersjön. +21 gr. Jättehärligt.
 
Har även kommit in i en smyckesperiod vilket är väldigt bra då texterna rullar runt i mitt huvud dygnet runt. När jag gör smycken tänker jag inte på någonting annat än just skapandet. Det är verkligen avkoppling från allt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback