Det kom ett mail...

Idag har jag varit i stan och fikat med författarvänner. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Alltid lika kul att träffa likasinnade.
 
Jo, igår kväll kollade jag mailen när jag väl hade bäddat ner mig. Och där låg brevet jag så länge väntat på. En bild med omslagsförslaget till min bok. :D Så fint! Några små justeringar så kommer det bli precis så som jag tänkt mig.
Tänk att jag kan tala om för någon hur jag vill att omslaget ska se ut och så blir det precis så. Jättenöjd.
 
Ska bli kul att få visa det, så småningom.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad roligt, ska bli spännande att se hur det ser ut!

Svar: :D Nu väntar jag på att texten ska sättas. :) Superspännande!

2014-06-21 kl. 19:59:41

URL: http://www.emmeliehardenborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback