Posten kom inte...

Dagens insikt: Skicka ingenting med posten. I alla fall inte om ni vill att det ska komma fram.
 
Releasefesten gick av stapeln som planerat. Utan boken vi hade fest för. Tråkigt. Men så kan det bli. Festen var trevlig ändå. Här kommer några bilder.
Började dagen med ett radioprogram om vår nya novellsamling. Det var jag och Petra Ariton (förläggaren) som skulle prata. Men eftersom pallen med böckerna gått upp i rök, fick jag ta radioprogrammet själv och Petra fick ägna dagen åt att ringa till Posten.
 
Festen blev som sagt av även utan bok. Vi fick tillfälle att hänga med gamla polare och hade mycket trevligt ändå. Här är jag och Ken1. ;) Spjuvern Birgitta plirar fram i bakgrunden.
 
 
Familjen är samlad... nästan, alla utom två. Stefan, Meja, Mormor Marianne, jag och Annika.
 
 
Här är en annan halv familj. Familjen Öhrlund. Dag och Josephine som gjort omslaget till Insikter.
 
 
Petra Ariton ville inte att vi skulle gå tomhänta hem, så alla som var där fick tre böcker var från hennes tidigare utgivning. Mycket generöst av henne. Jag hoppas att posten står för hennes extra omkostnader för kvällen.
Mest synd tycker jag om våra långväga novellister.
 
Trackback