Fest Fredag

 
Annikas releasefest för Croissants till frukost. Och visst blev det frukost. :D Massor av god frukost och trevligt sällskap.

 
Min blogg vill inte vara vän med mig idag, så jag lyckas inte lägga upp alla bilder jag vill. Men några får vi hålla till godo med. Här Annelie Stålberg med son, Anna keiler, Ebba Range samt en tjej jag inte vet namnet på.
Annika fick ett halsband i releasepresent. Hoppas hon gillar. :D
 

Finfrukost på finfredag. Smarrigt värre.
 
 
Den smarriga bilden på croissants vill inte vara med, inte heller den på våra bordsgrannar. Dumma blogg. Men jag kanske lyckas lägga upp dem senare ikväll.
 
Tack Annika och alla som var där. Alltid lika trevligt med boksläpp!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Keiler

Himla smarrig frukost var det. Och kul att ses.

Svar: Inte varje dag man äter frukost med förlagets toppsäljare. :)

2014-05-09 kl. 16:41:23

URL: http://annakeiler.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback