Glitter och glamor



Vill göra smycken till klänningen jag ska ha. Frågan är bara vilken klänning?
Igår när jag kom hem med "den" klänningen hade jag redan tänkt ut smycket jag skulle göra till. 
Men...
Eftersom klänningen ska tillbaka till butiken så vet jag inte längre. 
Jag tänker så här, OM jag har en helt svart klänning, kan jag göra smycken som matchar boken. 
OM jag däremot har en klänning i starka färger går det inte alls att matcha boken. 
Ja, jag vet. Lite arbetsskadad, hur många skulle matcha en bok på en skala. 


Det kan man ju strunta i, men det hade varit kul. 



Här är smycken jag gjort tidigare. Idag skulle vara en perfekt dag att sitta ute och pyssla. 


En cool ring räcker faktiskt också. Ja, vi får se om jag får till något. Armbandet är jag hyfsat klar över hur det ska se ut. 

Återkommer med bilder. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback