Bilder från igår - Stinsvillan i Sollentuna.

 
Jag höll ett anförande i 45 min hos Skönlitterära Författarsällskapet Sthlm Nord, sen fick jag en del frågor.
 
 
Publiken :)
 
 
Eva Jansson - my personal reader! Jätteduktig.Hon läste två olika stycken i boken.
 
 
"Måste bilden" enl Kjell. ;)
 
 
Jag blev bjuden på middag, fick blommor och novellsamling. Här är jag och Kjell e Genberg.
 
 
Eva Jansson (uppläsare) och Åsa Bonelli (författare)
 
 
Och det oerhört vackra blommorna! Tusen tack Kjell och författarsällskapet för att jag fick komma. Jag låter bilderna tala för sig själva. Kvällen var magisk.
 
Här kan ni läsa Åsa Bonellis fina inlägg om kvällen:
http://asabonelli.se/om-att-lara-sig-fran-de-som-varit-med-forr/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback