Det beror på hur man tar det

Lanzarote levererar 
* Regn
* Hård vind
* Sprucket handfat
* Vinglig toalett
* Hängande skåpluckor
* Inget varmvatten i duschen
* Moln ( när det väl är uppehåll )
* Kall mat på restaurangen (som ska vara varm)
* Kuddar gjorda av betong

Till råga på allt dimper ett 
refuseringsbrev ner i mailkorgen.


Men jag är glad ändå. Vi är på en vacker ö. Vi tar vara på alla solglimtar vi får. Vi håller sams och vi njuter av ledigheten. 

Dessutom hittade jag en liten kudde i en leksaksaffär och den var värd varenda krona. 
Jag sover som en stock och shoppar så fort solen går i moln. Så nä. Jag har inte mycket att klaga på. Ingen huvudvärk. Bara det är värt att fira! 
Har en bra bok med mig och skriver på en annan. 
Ledighet var ordet. 







Nu öser regnet ner, det är midnatt och jag hoppas att regnvädret har passerat när vi vaknar. Vi är värda en hel dag med strålande sol. 
Hoppas vädergudarna är med oss.

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Låter ändå som att du har gjort det bästa av situationen :)

Svar: Absolut. Det är det enda rätta. 😃

2016-11-26 kl. 06:52:00

URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback