Den besynnerliga framtiden är här



Tala om för mig hur en person som jobbar med intuitiv coaching kan berätta för mig att jag kommer att bli anställd vilken dag som helst inom de närmaste dagarna.
Två dagar senare, två dagar senare får jag samtalet:
"Jag vill anställa dig"

Tala om för mig hur det är möjligt om det inte finns något som heter Ödet. 

Jag har alltid varit tveksam till att tro på ödet, men samtidigt alltid varit väldigt nyfiken på detsamma.
Jag tror att jag faktiskt blivit övertygad. 
Personen talade också om andra saker som jag snart kan bocka av om det stämmer eller inte. 

Vill du också veta vad som väntar runt hörnet? 
Kolla in www.helandekraft.com
Ni kommer inte bli besvikna. Så häftig upplevelse. 

- Det blir som det ska vara -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback