Äntligen igång!



Nu kör jag yoga två dagar i veckan. (Femte tillfället i morgon)
Jätteskönt men ont. Idag har jag köpt nya yogabrallor. Supersköna. Köper alltid nya träningskläder inför varje ny säsong. Det peppar mer än vad man tror. 

Idag har jag också dragit igång min onsdagsträningen på jobbet. Ett riktigt bra pass och jag är starkare i kroppen än vad jag trodde. Har träningskort där som man fyller i sin träning. 
Trots långt uppehåll klarade jag 10/12 övningar med samma vikter som innan uppehållet.


I vanliga fall på jobbets gym brukar vi vara Max fyra pers. Idag var det många nyårslöften där. Nästan fullt.

Till detta gör jag plankan varje dag då vi har en utmaning på jobbet. Samt tränar min nacke. 

Alltså. Jag är igång! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback