Goodiebags och andra go’ bitar

Det har precis blivit klar med Ljudboksavtal. Ni som följer mig vet att jag för ca 4 veckor sedan trodde att loppet var kört. 
Men runt hörnet väntade ett ljudboksförlag som vågade satsa på Närmare än du tror. 

Nu drar det verkligen ihop sig till release 25 januari. 

Har börjat planera goodiebag till de femtio första som köper boken. 
Har beställt och fått jättefina papperspåsar i matchande färg till boken. 
Nu ska jag bara komma på vad jag mer kan fylla den med. 
Jobbar på sponsorer nu. 


Jag lyckades nyligen vinna nanonovelltävlingen hos Typ and Tell. 

En kort skräcknovell på max 140 tecken. 

Priset:
Boken- Att Skriva av Stephen King. :) 

Kom på att jag missat att presentera mitt omslag här. 

Fint va! Är så nöjd med omslaget. I veckan som kommer går den till tryckeriet för provtryck. 
Ska bli så spännande att se resultatet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback