Vem är jag att avgöra...

Ni som följer mig vet att jag titt som tätt står på Tungelsta marknad och signerar böcker. 

Med tiden har det blivit ganska många tillfällen och i morse tänkte jag att jag kanske hade tröttat ut Tungelstaborna med mina böcker.
Men ack så jag bedrog mig. 

Lyckligtvis hade jag den bästa signeringen ever. 
En solskensdag med massor av närodlat och närproducerat samt många glada kunder till oss alla. Själv köpte jag både ägg och honung från närliggande gårdar. 

Så, vem är jag att avgöra om människor ledsnat på mig och mina böcker?
Idag har jag lärt mig att vad jag än tror om den saken kan det visa sig att jag har helt fel.

Tack Tungelsta för att ni tror på mig och vill stötta mitt författarskap! 

Fick även chansen att presentera mitt nya omslag och bjuda in mina nya läsare till releasefesten i januari. 

Nästa lördag står jag på höstfestivalen i Kärrtorp mellan 12-15. Varmt välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback