Överväldigad!

Tänkte försöka sammanfatta kvällen igår. Releasen som jag väntat på sen maj 2017 när jag skrev på kontraktet. Ja, jag har inte bara väntat givetvis, jag har arbetat om vissa delar i manuset och haft testläsare och fått ett jättefint omslag och, och, och. Ja, ni fattar. Man behöver ha ett par månader på sig efter att man skrivit kontrakt, så vida man inte enbart jobbar med att skriva. Som ni vet jobbar jag nästan heltid också. 
 
Hur som helt. Det finns knappt ord som beskriver min tacksamhet för igår. Jag är så glad att det var så många som ville komma och fira den här kvällen med mig. Tänkte lägga upp ett gäng bilder från igår. 

Till er som inte hade möjlighet att närvara tänkte jag sammanfatta kvällen en aning. Först blev jag intervjuad av Maud min proffsiga svägerska. När signeringen sen drog igång roddade hon massor. Hon hade utlottning av chokladkakor från Lindt till den älsta i publiken, till den person som varit gift längst, till den som rest längst och till den personen som bodde närmast. Den här utlottningen fick fart på publiken och alla började prata med varann. En riktigt bra icebreaker. 

Senare under kvällen när jag signerat klart (ni kommer se den lååånga signeringskön här nedanför på bild) Lottade vi ut priser bland alla som köpt böcker. Tre fina bokpaket med två böcker i varje och en chokladkaka sen hade vi "julgransplundring" med inslagna julklappar och sist men inte minst några till chokladkakor.
 
Kvällen var helt perfekt. Publiken bestod av föredetta arbetskamrater, nuvarande arbetskamrater, lärare som jag haft i skolan, familj, vänner,  författarkollegor, pärlvänner,  skrivcoacher, språkgranskare, bokbloggare, elitlöpare och min löparcoach. En fantastisk blandning av männskor. 
 
Så till bilderna:
 
 
Kristina från Haninge kulturhus, Maud och jag inför författarintervjun.
 
 
Signering pågår.
 
 
 
Mycket snack och liten verkstad. :) Framgångsbyxorna är på.
 
 
Här får ni vrida på huvudet, lyckades inte lägga upp bilden i stående format.
 
 
Den berömda och lååånga kön fick inte ens plats på kortet. Så tacksam för alla som kom och firade min kväll. <3
 
 
Panorama bild.
 
 
 
Goodiebags till de femtio första som köpte boken. Tyvärr räckte inte goodibagsen till alla, vilket kändes tråkigt då vissa blev besvikna över det. Men det är svårt att beräkna antal.
 
 
Här pratar vi på scen och lottar ut priser.
 
 
 
Tack till mina sponsorer. :D
 
Extra tack till alla er som skrev fina ord i min gästbok. :) 
 
Ni som följer mig vet att jag har problem med nacken och jag är sååå glad att jag var förutseende och tog ledigt från jobbet idag. Har så ont i nacken efter signeringen att jag har stödkrage. Men jag kan lungt säga att det är värt varje uns av smärta. 

Tack till er alla! <3 <3 <3
 
Till er som hade tänkt komma men av olika anledningar som influensa, kräksjukabarn, övertidsjobb och annat är varmt välkomna till Valentinas Vardagsrum i Tungelsta City (bredvid Konsum) den 3 februari mellan 14-16 när jag är där och signerar min nya fina bok Närmare än du tror. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback