Kickstart!

Galet nog så har jag precis tackat JA till att delta i en utmaning. Inte vilken som helst då utmaningen är:
100 träningspass på 4 månader med start 1 september!
Skulle vilja tillgodoräkna mina 2 löprundor jag gjort de här två sista dagarna. Men icke!
Jag har dock allt som behövs, två par olika löparskor, ifall det blir skavsår. Vattenflaska, gymkort vid tråkigt väder, lås till skåpet och en hel låda full med träningskläder. Så det är väl bara att inleda med en vilodag (läs 31/8). Har faktiskt grym träningsvärk, så det är nog smart att vila.
För i morgon 1 sept är det på allvar!
Tänk att det finns människor som skapar såna här utmaningar... Och att det dessutom finns såna som jag som hoppar på dem! Galet!
Vill ni vara med? Skynda och anmäl er på FB. Sök på 100 träningspass på 4 månader!
•• wish me luck ••

Och som ni kanske förstår kommer den här bloggen även innehålla en del träning framöver.


Kommentarer
Postat av: Robin Thompson

Der är riktigt kul läsning här i din blogg
Jenny
Mvh

Svar: Tack! Vad glad jag blir! :D

2012-09-02 kl. 21:18:10

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback