Full av Inspiration

Föreställer jag mig att knivarna som skär djupa snitt i ryggen på mig är riktigt snygga design knivar. Ungefär som dessa. Dyra och sjukt vassa.
Tror jag ska ge en... Eller kanske båda till en av mina karaktärer och se vad han/hon gör med dem! ;)
Kanske blir det en deckare av min spänningsroman. Ska man ändå mörda någon kan man väl göra det med både klass och stil.
Tror inte polisen har såna här schyssta mordvapen på bild än så länge i sina register. Men snart kanske. Vad vet jag.


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Hehe, nej så där snyggt har nog få blivit mördade. Med designerverktyg och allt ;-)

Svar: Eller hur, visst är det dags att snäppa upp lite! ;)

2012-12-14 kl. 14:12:12

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Ja ska man mördas så helst med rosa designverktyg! Bra idé, det blir ju väldigt speciellt av det.

Svar: :D Visst skulle det var kul! :)

2012-12-14 kl. 19:28:11

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback