Ja ä int bitter

Jag är bara J>%{*~€+€|{ trött på hosta och nu kombinerad med ryggskott känns det som jag fått lite för mycket. Tänk er att varje hosttillfälle skär som knivar i ryggen, jag låter som en sån där gammal pensionär som ligger nedbäddad i sängen och "ojar" sig, det är faktiskt ett sätt att förskjuta hostan.

Idag ska jag dessutom iväg på en dyslexiutredning med min dotter. 4 timmar i ett väntrum. Jag har packat väskan med både läsplatta och bokmanus. Tänkte redigera så mycket jag hinner.
Har fixat privat chaufför eftersom jag knappast kan köra med den här ryggskottet. Vet inte ens om jag kommer i och ur bilen!
Det ska i alls fall bli kul att läsa manuset från sida ett, har inte gjort det någon gång hittills.
Ja, man får vara glad för det lilla! ;)


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Jag lider verkligen med dig, Jenny. Hoppas, hoppas du är frisk till jul! Krya på dig :-)

Svar: Ja, det hoppas jag också. Åtminstonde till nyår! ;) Jag tror att 2013 blir ett glimrande år! :D

2012-12-14 kl. 08:59:03

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Linda

Lycka till med allt och krya på dig! Så här kan det ju inte fortsätta <3

Svar: Nä, eller hur. December går bort helt och hållet. En riktig skitmånad. Halva november med. 2013 kommer briljera! :D Tack för krya på dig hälsningen. Den behövs!

2012-12-14 kl. 10:11:41

URL: http://casaranieli.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Uff. Ryggar ska bara hålla ihop. Men även om det är skit att ta sig in och ut ur bil, min personliga erfarenhet av ryggskott är att det faktiskt är bättre att röra på sig än att sitta/ligga stilla. Däremot är det inte det minsta kul att ta sig in och ut ur bilar med ryggskott. Hoppas verkligen att det blir bättre fort!

Svar: Tack! Det hoppas jag med. Och jag tror definitivt att det är bättre att röra på sig än att sitta still, precis som du skriver.

2012-12-14 kl. 10:52:49

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback