Tack!

För alla fina svar igår.
Jag hann aldrig titta in igårkväll och nu när jag är på språng kan jag inte svara på kommentarerna via appen. Jättekonstigt att den funktionen inte finns. Går bara att godkänna inlägget.
Mina svar kommer längre ner.

Idag börjar jag dagen med att sitta 3 timmar i ett väntrum, tänkte passa på att redigera och läsa. :)
Sen blir det lunch med min svägerska och min dotter och därefter ska vi till mitt ga jobb och äta tårta!! :P
Bra dag med fyllt upp.

Dock ingen tid att skriva idag.
Ikväll ska jag göra min berömda Matjesillstårta till i morgon och ikväll ska jag se svenskahjältar galan.

Vad gör ni idag ?

Här kommer mina svar hoppas att ni ser det:
Carola: Ang skämtid. Håller fullkomligt med om att "skrivtid=Arbetstid" och det får jag dispens för :). (Det var trots allt min idé att ha skärm fri tid.)
Jag är rätt mycket hemma och har mycket tid till att både skriva och blogga. :D

Anne: smart att skriva upp allt som bör följas upp för varje kapitel. Ska se om det systemet kanske kan funka för mig med. Tack för tipset!

Anneli: Ja! Visst är listan bra att läsa ibland. Jag tänkte skriva ut den och sätta den ovanför mitt skrivbord!
Det blir verkligen som du säger att det blir något speciellt när man väl får ut boken. Eftersom det är så galet svårt.

Ha en skön dag!






Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Idag ska jag gå på lunch med kolleger och sen har jag lovat äldsta barnet att vi ska gå på Twilight, så jag har precis grejat biljetter åt oss. Dessutom ska det väl lagas kola och knäck i nån skarv...

Svar: Hoppas filmen var bra och att det blev perfekt konsistens på knäcken och kolan! ;)

2012-12-21 kl. 09:39:15

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Lee Destino

Jag har stressat hela förmiddagen. Hoppas kunna njuta av lugnet snart :-)

Svar: Jag med! Det ska bli skönt! :)

2012-12-21 kl. 13:01:09

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback