Härligt

Idag har jag som bekant ätit lyxig lunch med min vän. Vi var på en mycket trevlig restaurang som jag dessvärre inte minns namnet på. Men den ligger i korsningen Skånegatan/Nytorgsgatan på Södermalm. Maten var jättegod och sällskapet var utmärkt :).
Efter maten gick vi till Chokladfabriken på Renstiernasgata. Här fikade vi på latte macchiato och denna underbara choklad dessert.
Det regnade tyvärr så jag tar Gynnings konst i morgon i stället.
Dagen har varit mycket bra! Tack för den fina presenten Camilla! :)
Läste ut Mari Jungstedts bok idag, blir lite konfunderad över alla upprepningar. Boken som helhet är jättebra, men vissa partier bläddrade jag bara förbi.
Ang min läsplatta så har jag inte kunnat skicka tillbaka den än för jag väntar på returpåse från adlibris. "Tålamod, tålamod!"


Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Åh, vill också ha en sån som är på bilden! :)

Svar: Ja, den var underbart krämig och go´ ;)

2012-11-08 kl. 20:15:39

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Lee Destino

Skärpning Adlibris säger jag. Men det där såg ju riktigt smarrigt ut. Blev riktigt avundsjuk nu :-)

Svar: :D Den var oerhört god! Ja, dumma adlibris! :C

2012-11-08 kl. 21:49:28

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anne Jonsson

Hej, tittar in i din blogg för första gången, så mysigt det är här. Choklad är jag snudd på beroende av, särskilt mörk choklad..Vahlronas helst. Desserten ser helt ljuvlig ut! Ser ut som ni hade en härlig dag!

Svar: Det hade vi! Välkommen hit! :) Om du bor i sthlm omr ska du läsa mitt inlägg "08-Med rätt att skriva". ;) Jag snodde också listan av D.R. :D

2012-11-08 kl. 22:07:22

URL: http://www.annejons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback