Så blev det inte

Förmiddagen gick åt till att försöka få igång de olika dataprogrammen som krävdes för att kunna ladda ner E- böcker. Det gick så där...
När vi äntligen trodde att vi var i hamn gick det inte att föra över dem till Letton utan det krävdes ett speciellt id nr från Adobe programmet.
Där gav vi upp för att hinna göra det vi hade tänkt...
Handla lite julklappar!

Nu ska jag ge mig på det igen, tyvärr måste jag lägga in det på min lilla laptop för det går inte att få till det rätt på den större. Lyckades klicka i en liten ruta som gör att ( trots ominst av programmet) "minnet" håller bocken kvar. Så det inte går verkligen inte att få till det på min stora laptop. Synd!!
Som sagt... Nu gör jag ett nytt försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback