Vad ligger

När man skriver mycket måste man läsa mycket. Vad ligger på ditt nattduksbord?
På mitt ligger:
Elvis serietidning - min favorit serie
Skriv om och om igen - idé bok om att hitta kreativiteten i sitt skrivande
Adjö det ljuva livet
Nattvandraren
Att skriva - om konsten att skriva
Min dagbok
Och sist men inte minst...
Min Letto ( som jag nu är vän med) i den ligger 4 st romaner:
Hypnozia (Äntligen)
Den sista akten
I stundens hetta
Den allvarsamma leken

Har ni läst någon av dessa? Vad läser ni just nu?


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Den allvarsamma leken har jag tänkt läsa hur länge som helst, men det har inte blivit av. Får skärpa mig där :-)
Hypnozia...? Namnet låter bekant. Tror jag har hört talas om den ;-) Det ska bli intressant att höra vad du tycker om den i alla fall :-D

Svar: Läste ett par kapitel igår! Jättebra början, ser verkligen fram emot att se hur det går. :D

2012-11-25 kl. 20:47:22

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Carola

Just nu kan jag inte bestämma mig vad jag ska läsa. Jag har en hel drös olästa böcker så det är egentligen bara att ta en ur högen. Tyvärr är det inte så enkelt eftersom jag är kinkig med vad som inspirerar mig just för tillfället. Vilket västvärldsproblem va =)? Det lutar åt Maria Ernestams Marionetternas döttrar.

Svar: Nä, visst är det konstigt. Det är verkligen noga det där. Jag bestämde mig förut för att läsa en hög upp i från och ner. Men det gick inte, trots att viljan fanns. Jag känner inte igen titeln på din bok. Önskar dig god läsning!

2012-11-25 kl. 23:02:57

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Vad roligt att du gillade början :-)
Hoppas att du ska gilla resten också :-D

Svar: Det kommer jag med all sannolikhet göra! ;)

2012-11-26 kl. 08:53:30

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anne Jonsson

jag läser Caitlin Morans "Konsten att vara kvinna" och skrattar högt!

Svar: Åh! Den har jag funderat på att köpa! Såg en intervju med henne på skavlan tror jag det var...eller malou. Den är alltså så galet kul som man får för sig att den är! :)

2012-11-26 kl. 12:55:28

URL: http://www.annejons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback