Citat har större makt en vad du tror!

Jag blir så glad när jag läser om människor som går mot strömmen och kämpar för sitt mål i livet.
Där med inte sagt att man måste kunna livnära dig på sin dröm, men jag skulle önska att alla någon gång i livet fick chansen att förverkliga en vision.
Som ni vet har jag många järn i elden: mitt bokprojekt, min affärsidé, mina smycken och nu också mitt filmmanus.
Visst är drömmen att kunna leva på något av detta, men det viktigaste är trots allt att förverkliga det. Att göra någonting bra av en bra idé istället för att låta dem passera.
Har haft många bra idéer genom livet som jag inte förvaltat. ( vilket jag ångrar )
Men även vissa som jag redan för 15 år sedan tjänade pengar på. Små enkla lösningar inom företaget jag jobbade på.
Så mitt råd till er: Förvalta era idéer och njut av att se dem födas!


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Kunde inte hålla med dig mer! Just därför valde jag ju att inte gå via några förlag med just det här manuset. För jag ville se hur långt man tar sig på egen hand, utan något förlag i ryggen :-).
Så jag håller verkligen tummarna för att dina projekt bär frukt inom kort. För det jag ändå beundrar mest, är människor som satsat allt på något de trott på, trots alla förmaningar, och gjort succé :-).

Svar: Tack! Det hoppas jag också.

2012-09-26 kl. 11:52:41

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback