Funderar och funderar

I vilken ände borde jag lämpligast börja?
Om jag ger mig rakt in i tvån ( ja Kati, det var tvåan jag skickade till lektör. Jag kan inte svara på kommentarer nu för vi har strul med internet hemma).
Jo, om jag ger mig rakt in i tvåan och roddar om så kommer det jobbet att gå relativt fort. Ett par veckor eller så.
Men om jag ska börja grotta i ettan först, då blir det betydligt mer.
Svårt men kul och spännande.

Idag har jag skrivfri dag, men jag kan lova att min hjärna går på högvarv. ;)

Vad gör ni idag?!


Kommentarer
Postat av: Carola

Att skriva uppföljare är klurigt. Det gäller att plantera detaljer i ettan som hänger ihop med tvåan. Jag grubblar ständigt över om jag verkligen är nöjd med allt i ettan. Härligt med högvarv i hjärnan. Svårt med skrivklådan men hellre det än skrivkramp :-).

Svar: Glömde tacka för att du gillar mina ringar. ;) Tack!Visst är det lurigt, men som sagt. Det är ett delikat problem! ;)

2013-04-07 kl. 21:23:28

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback