Kreativt eller bara kaos

Mina ögon blöder och köksbordet är översvämmat.
Jag dricker mängder med vatten och passar samtidigt på att smyg starta fredagen med en skål ostbågar som blev över från förra helgen.

Snart tar helgen vid men min hjärna tar inte helg. Dygnet runt tänker jag på nutid och dåtid. Vad jag ska lägga till och vad jag kanske ska ta bort.
Jag tror det var Jan Guillou som sa " en författare måste vara lite galen för att orka vara författare".
Jag förstår precis vad han menar.
Min hjärna är full av kreativtkaos och det rör inte bara mitt skrivande utan även rollen som teamledare för skatesektionen.
Sponsorer hit, flyers dit osv.

Samtidigt som mitt pärliga härliga vill komma ut i form av ringar.
Massor av ringar. De är så fina och så somriga. Själv vill jag ha en i varje färg.
Har även fått in beställningar. :D

Ja, jag har att göra och jag gillar det.
Nu ska jag snart vara chaufför till min son som sålt korvlådor åt sitt fotbollslag. De ska åka till Cypern på läger i höst.

Beträffande kvällen står jag i valet och kvalet soffhäng vs barhäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback