Nu har jag börjat igen

Att träna hemma på vardagsrumsgolvet. Yogamatta, pilatesboll och dragband. Nu har jag tränat tre dagar i rad inklusive långpromenader och löprundor.
Känns bra att vara igång igen.

Idag har jag jobbat lite med manuset. Har suttit i möte halva dagen.
Jag vill inte sitta i möte, jag vill jobba med min text.

Tävlingen är igång på Fb sidan. Ska bli kul att se hur många som är med i tävlingen, innan den är över.

Idag hade jag dock ett annat möte också. Det var spännande. Mer om det framöver. :D


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tränar också hemma, det känns väldigt praktiskt och tidssparande. Det är ju så mycket man vill hinna med :)

Svar: Håller med dig. Det finns ju viktigare saker man vill ägna sig åt. ;)

2013-04-09 kl. 23:59:04

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Tränar också hemma. Det är billigast och kräver bara att jag gör det. Eftersom jag inte är nån vinterjoggare så väntar jag på varmare väder för att ta mig ut.

Svar: Visst är det bekvämt och bra. Det går inte bort en massa tid i onödan. ;)

2013-04-10 kl. 07:21:04

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback