Present

Fick en present av Meja som hon gjort på skolan. Kolla nedan.

På lördag har jag och några tjejkompisar bokat bio och middag. Vad händer då?
Jag får en inbjudan till en fest på lördag. Hur kommer det sig att saker och ting har en förmåga att hopa sig.
Det löser sig säkert på något sätt. Vuxenfester brukar ju pågå lite längre än bio. ;)

Jag skulle sova på saken ang mitt redigeringsjobb. Men sover gör jag inte. Kollar på Jenny Strömstedt.
Däremot har jag bestämt att jag jobbar klart med en sak i taget.

Apropå programmet jag ser, där är Anna Wahlgren gäst. Har ni läst Felicia försvann?
Jag var och lyssnade på Felicia i December och blev väldigt tagen av hennes berättelse. Har dock inte köpt boken än. Hade varit betydligt mer intressant om hon var där och fick säga sitt också. Nu blir diskussionen ensidig och ointressant.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken fin present! Hoppas att redigeringsjobbet känns klarare i morgon.

Svar: Visst var den söt! Jag har använt den idag, då den kom väl till pass. Här har det snöat hela dagen.

2013-02-12 kl. 00:02:27

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Vad praktiskt. Om du har på den där medan du redigerar blir det fler ögon som håller koll.

Menar du Wahlgren i Skavlan? Antar det. Såg inte det, men Felicia var ju med ifjol då boken kom ut så hon har ju fått säga en hel del. Inte bara i Skavlan utan också på annat håll.

Svar: Eller hur, fler ögon... hittar fler fel. :SJag missade det Skavlan programmet när F var med, men jag var och lyssnade på henne live. Lite synd att de inte kan ha båda där samtidigt. Men det finns ju en anledning till det. ;) Ja, det var ett program som heter Jenny Strömstedt som Anna Wahlgren var med i igår igen. (såg även Skavlan när hon var med) Tycker de går hårt åt mot henne. Man vet ju inte vem som har rätt eller fel.

2013-02-12 kl. 08:51:26

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Tror det är klokt att jobba på ett projekt i taget!

Svar: Ja, jag har bestämt mig för att göra en sak i taget. Jag är bara lite för ivrig.

2013-02-12 kl. 18:21:43

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback