Rosa bubbel och nattsudd

Igår blev det rosa bubbel och goda tårtor hos min granne. Till henne hade jag gjort det här armbandet. Hon blev jätteglad för det. :)

Sen kom min brorsdotter Jennifer på kvällskvisten. Det blev nattsudd tills jag skjutsade hem henne vid två tiden. Det var ett tag sedan vi sågs på tu man hand, så vi hade en del att prata om.
Mysigt!

Nu sitter jag här med manuset i pappersform. Har ca 100 sidor kvar att redigera. Tänkte jobba undan så mycket jag någonsin kan.

Tog min löprunda igår, den blev kort ca 3 km. Men jag hade bra tempo och flås. Mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Dessutom hade jag mycket spring i benen vilket underlättar när man ska ut.
Det var rätt moddigt av snö på sina ställen. Känns skönt att vara igång igen.

Inatt när jag körde hem Jennifer var det snöstorm +-0 och vrålhalt. Hon bor nära 5-8 min bilväg. När jag kom hem igen fanns det inga spår på vägen av att jag precis kört ut från vår gata.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Men oj vad det går undan för dig med allt just nu. Visst är det skönt när man får upp tempot på saker och ting? :-)

Svar: Ja, det är enormt skönt. Full rulle. :D

2013-02-19 kl. 10:29:33

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Snyggt armband. Kämpa på med manuset. Jag ska ägna mig åt lite umgänge idag med folk och familj.

Svar: Tack! Kul att du gillar armbandet. Ibland är det nyttigt att umgås med riktiga människor också... inte bara låtsas kompisar. Fast bara ibland. ;)

2013-02-19 kl. 10:30:49

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Kati

Idag är det skrivarstuga här tills det är dags att gå till jobbet. Är det manus 1 eller två du redigerar? heja dig!

Svar: Manus två. :D Härligt med skrivarstuga. Jag har bytt skrivbordet mot läsfåtöljen.

2013-02-19 kl. 11:35:14

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Fia Filur

Jag borde också ge mig ut och röra på mig! Heja på med redigeringen!

Svar: Tack! Ja, ut och rör på dig nu! ;)

2013-02-19 kl. 21:35:57

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback