Kom och ta mig långt härifrån

Väntrum är trista ställen att befinna sig i. Jag vill inte sitta här och vänta på min tur, jag vill hem och rigga datorn i paviljongen och börja jobba.
Kunde givetvis gjort som jag brukar, ta med mig mitt manus och redigera medan jag väntar.
Men jag är inte där riktigt än, eftersom jag arbetar om början nu. Har inte hundra koll än på vad jag behöver ta bort/ lägga till längre in i manuset än.
Belöningen när väntan är slut är en nål i armvecket. Det är något att se fram emot. :P

Titta min fina buske. Den här busken är personifierad med skolavslutningen. I morgon är det dags för det och solen har lovat att skina på oss.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Du ser då verkligen till att belöna dej rejält. Nålstick. Vad gör du när du ska belöna dej lite extra? Två nålstick?

Svar: Tänk om nålen innehöll något kul då? Ha ha ha!Nä, den här nålen tömde mig mest på blod. ;) Det kändes som en belöning för då var jag liksom klar och kunde gå hem igen. Man ska vara glad för det lilla. :D

2013-06-11 kl. 09:50:51

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: m

Jasminens doft kan man känna genom att se bilden.

Svar: De doftar underbart!

2013-06-11 kl. 19:01:30

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback