Det blev inga hjärtan

Någon kom hem med massor av godis.
Dessutom kunde inte Mejas kompis sova kvar, så då åkte slingmössan på. Här ligger han på alla fyra och ska precis duscha ur det sista kladdet innan han kan kliva in i duschen.
Nu lägger jag till Frisör i mitt cv! :)

I morgon kommer bild på det torra resultatet ( jag slängde den gamla hårtorken efter halloween. Barnen fixade håret med sockervatten och det gick aldrig att få bort sockerkladdet från den).
Det ser i alla fall jättefint ut nu. :)

Jag har lidit av dental förträngning under ett och ett halvt år, men idag har jag satt upp mig på en tid nästa vecka. Det finns väl inget tråkigare att lägga pengarna på än tandläkarräkningar. Hua!

I morgon tar jag med mig min påse hjärtan på bio. :) Vi har fått biljetter till OZ - THE GREAT AND POWERFUL.


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Det ska bli intressant med det färdiga resultatet och nu slapp du ju laga hotellfrukost :-)

Svar: Ska se om jag kan lägg upp en bild idag på hans hår, du vet tonåringar... De vill inte bli fotade. :(

2013-03-23 kl. 09:02:06

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Ja, berätta om filmen sen. Vi har övervägt att gå. Eller vi ska väl gå, men vill gärna veta hur den är.

Svar: Som du redan vet blev det ingen film, tyvärr. Men någon dag blir det och då ska jag berätta om den. :)

2013-03-23 kl. 10:36:58

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback