Finns det något skönare

Än att gå till en naprapat när man har en låsning i ryggen.
Nybehandlad sitter jag här och ler medan linimentet på ryggen bränner. Skönt! Så jäkla skönt.
Jag upplever en känsla av att jag är lättare i kroppen efteråt. Nästan som om jag tappat vikt. Si så där 4-5kg.
Hur många gör det på 30 min?! ;)

Idag inviger jag mina turkosa skor. Knepig bild, men jag sitter på tåget. Våren är äntligen här.
Nu läser jag ringer mina bröder av Jonas Hassan Kahmiri. En mycket udda liten bok.


Kommentarer
Postat av: Kati

jag ska också till naprapaten, imorgon bitti. Ska bli skönt. massage är också bra men inte lika effektivt och ger inte samma omedelbara resultat. En bra naprapat är guld för oss författare! :)

Svar: Eller hur! Vad vore vi utan dem? ;)

2013-03-26 kl. 14:10:30

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Fia Filur

Härlig färg på skorna!

Svar: Tack! :D

2013-03-26 kl. 18:50:25

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback