Märklig upplevelse

Det var en mycket speciell upplevelse. Vet inte hur jag ska förklara den.
Inte skrämmande utan lugn, harmonisk och en ganska skön känsla.
Nu efteråt känner jag mig dåsig och törstig.
Vid ett tillfälle precis i slutet av healingen kändes det som om det gick en kraftig stötvåg genom kroppen.
Det var lite obehagligt, men känslan la sig snabbt.
Annars kändes det mest som ett surr i kroppen och ansiktet hettade när hon stod vid mitt huvud.
Ska tydligen tillbaka en gång till. Får se vad den gången bjuder på.

Nu sitter jag i världens mysigaste väntrum och väntar på min vän som är inne hos henne nu.
Ska passa på att läsa om hur man är otrogen på FB.

Glad Påsk på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Ska det ha nånslags längre effekt och på vad? Mycket nyfiken av olika orsaker. Måste kanske prova.

Svar: Ja, det ska ge effekt. Saken är den att jag under åtta år har haft två päronmuskler som legat i spänn. När jag var där och hon höll händerna över det området surrade det i bägge musklerna och nu känns det avslappnade. Jättemärkligt. Jag vet inte vad jag ska tro och jag vet inte hur jag ska tro. Vad tror du? Spännande är det i alla fall.

2013-03-29 kl. 09:50:20

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback