Personliga möten

Personliga möten på två plan, dels med gamla vänner från Författarlinjen och även med kända författare. Vi satt dessutom på bänkrad två, så det var nästan som att sitta i knäet.

Jonas Hassan Khemiri var jättespännande att lyssna på. Jag köpte hans nya bok "Jag ringer mina bröder".

Elsa Billgren, Michael Nyqvist, Jenny Åkervall gjorde minst intryck på mig.

Däremot Catharina Ingelman - Sundberg. Oj, oj, oj. Vilken rolig kvinna. Jag köpte hennes bok som jag länge gått och sneglat på "Kaffe med rån".
Hon gav mig också tips om att kontakta hennes manusläsare. You bet I Will do!

Gunilla Bergensten har jag aldrig hört talas om innan, också en rolig och underfundig kvinna. Hade jag haft mer kontanter med mig hade jag även köpt hennes bok "Att älska varandra i längden - och på bredden".

Mingel med mat, vin och trevligt sällskap stod också på menyn.

Här är några bilder från kvällen
Vad goodiebagen innehöll får ni se i nästa inlägg.









Kommentarer
Postat av: Kati

det låter som om det var en trevlig och lyckad kväll. vad kul!! :)

2013-03-11 kl. 23:56:15

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Anneli

Det låter som en helt underbar kväll! Härligt! Jag är lite nyfiken på manusläsaren måste jag medge :)

Svar: Återkommer med mer info fram över. :)

2013-03-12 kl. 00:35:03

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Åh vad roligt! Och Jonas Hassen Khemiri, åh. När han var i Åbo för några år sen, han är helt ljuvlig. Man blir lite kär i honom varje gång. Kul också om andra lyckades få dig intresserad, då är det hur bra som helst.

Svar: Jag håller med, han var super charmig. Inget jag upplevt när jag sett honom på tv. Riktigt trevlig prick.

2013-03-12 kl. 09:11:19

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Lee Destino

En kanonkväll m a o! :-)
Tack för boktipsen också. Ser fram emot vad som fanns i goodiebagen!

Svar: Ja, det var det verkligen.Inlägget kommer snart.

2013-03-12 kl. 09:30:49

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anonym

Författarträffar är alltid en vitaminboost för skrivandet. Jag har också Kaffe med rån i bokhyllan men jag har inte börjat läsa den än.

Svar: Ja, det är det verkligen. :D

2013-03-12 kl. 12:32:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback