Prognosen ser bra ut

Ikväll slog vi på stort och gick på restaurang, varmrätt och efterrätt blev det. Vi passade på nu när vi hade en egen kväll.
Har nyligen hämtat 3 trötta barn från skidresan. Alla med benen i behåll. ( de såg en kille som kraschlandade och bröt både armar 'flera brott på samma arm' och revben) Hua! Stackars kille!

I morgon ser prognosen bra ut. Väderprognosen alltså. Det innebär att jag precis som idag lyfter ut min fåtölj och läser en stund i vårsolen.
Och vad kan vara bättre att läsa än en rykande färsk Books&dreams som kom idag.
För övrigt jobbar jag kväll/natt i morgon på genrepet för Melodifestivalen. Ska bli kul. :)
Dagens extra plus - fick jättefin respons på manus 2 av en testläsare idag! :D


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Ser hur mysigt ut som helst! :-) Och att få jobba på genrepet för mello måste ju vara hur kul som helst! Vad roliga jobb du får :-)

Svar: Jag väljer faktiskt vilka jobb jag vill jobba på, gäller bara att hänga på låset på populära pass, så man hinner boka in sig. :D Sen vet jag inte vilken position jag får, så har jag otur, så ser jag ingenting av showen. Fördelen då är att jag kan se det på teve i morgon. Hittills har jag kunnat se mycket på passen jag jobbat. Vi får se hur det bli ikväll. ;)

2013-03-07 kl. 22:16:10

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anneli

Vad härligt det ser ut! I morgon måste jag försöka ta mig ut och sitta i solen (om det blir sol). Vad spännande att jobba med Melodifestivalen.

Svar: Ja, det ska bli kul. :D Klart du måste hinna ut i solen. Här i sthlm har vi lika fint idag. Jag ska ut strax.

2013-03-07 kl. 22:33:53

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Önskar mej en sån där stol och en sol att sitta och njuta av. Men nä, det går inte. Får ta en promenad i stället. Ser alltså helt ljuvligt ut. Njut av läsning och sol!

Svar: Det är helt underbart, solen är redan här. Har dock inte hunnit ut än. Men snart sitter jag där igen. Stolen köpte jag på en loppis för 5 kr, då var trät lackat och sitsen var gul med stora bruna blommor på. Jag klädde om den och skrapade bort lacket och oljade in trät. Det är min favorit fåtölj. Har gjort likadant med en fåtölj med lägre rygg. ;) Det är sånt jag brukar pilla med när jag har semester. Hittar loppis fynd som jag pimpar om. :D Jag ska njuta för dig också.

2013-03-08 kl. 08:00:01

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback