Slutet

Ska bli spännande att höra vad min testläsare nr 3 tycker om helheten, men framför allt slutet.
Det är ju slutet som är den känsligaste punkten.
Finns stor risk att jag får lägga till ett par sidor...
Vi får se! ;)

Idag ska jag till Huddinge i sällskap av en mycket speciell bok, som jag ska berätta om när jag läst ut den. Har inte nämnt den tidigare, men det är en viktig bok som alla borde läsa.(!)

Ska finslipa mitt cv med hjälp av en coach.

Här har det kommit mer snö och det är -15 gr. Burr!
Jag som börjat använda mina vår skor. :/. Det blir till att klä sig varmt idag.


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Spännande att höra ifrån testläsare. Inte spännande med snö när man vill lägga undan vintermunderingen.

Svar: Jag kan knappt vänta till i morgon. Men vi har avtalat tid, så det är bara att gilla läget. Återkommer! ;)

2013-03-14 kl. 08:19:22

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Lee Destino

Håller med Mia. Och lycka till hos coachen! :-)

Svar: Tack! Det gick jättebra, fick värdefull info. :D

2013-03-14 kl. 11:22:31

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Kati

Såna där coachbesök hoppas jag slippa. Vad ångestframkallande att analysera ens cv och personliga brev! Huu!

Svar: Nej, det är inte ångestframkallande, det är ju positivt att få veta hur man ska tänka och skriva, så det blir så bra som möjligt. ;) Det gick mycket bra!

2013-03-14 kl. 12:21:30

URL: http://katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback